Általános szerződési feltételek
Eltérő írásos megállapodás hiányában a jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) vonatkoznak a www.lelekszorf.hu oldalt üzemeltető ANDILDI Bt. (Jogtulajdonos vagy Szolgáltató) által tett ajánlatokra, az általuk teljesített szolgáltatásokra, tréningekre, valamint minden, a szolgáltató által kötött szerződésre.
A szerződés a felek között ingyenes tréningek esetén a „Kurzus indítása” gombra való kattintással, fizetős tréningek esetén a kurzushoz való hozzáférés megvásárlásával lép életbe, amelyre a távollévők között megkötött szerződés (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet) szabályai vonatkoznak. A Felhasználó a gomb megnyomásával tudomásul veszi és elfogadja az itt leírt Általános Szerződési Feltételeket.
Kérjük, tájékozódjon itt, és alaposan olvassa el a feltételeket. Ha valamely kikötésünkkel nem ért egyet vagy észrevétele van, azt jelezze, eltérő esetben úgy tekintjük, hogy a feltételekkel egyetért, az itt leírtakat elfogadja.
1. A Szolgáltatás igénybevétele, jogszabályi háttér
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a Szolgáltatást Nyújtó (továbbiakban Szolgáltató) www.lelekszorf.hu honlapján (továbbiakban Honlap) elérhető szolgáltatás igénybe vevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. A Szolgáltatás „az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről” 2001. évi CVIII. számú törvény (továbbiakban Törvény) rendelkezéseit és „a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól” szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet (továbbiakban Kormányrendelet) rendelkezéseit figyelembe véve működik.
Szolgáltató elektronikus számlát állít ki, melyet a Felhasználó által megadott emailcímre küld el. A Szolgáltató a Honlapján megjelenít más, a webshophoz közvetlenül vagy közvetett módon kapcsolódó ill. nem kapcsolódó tartalmakat, hivatkozásokat.
A honlapon történő vásárláshoz szükséges, hogy a Felhasználó a vásárláshoz szükséges internetes háttérrel és egyéb IT perifériával, valamint ismerettel rendelkezzen. A Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terhel ezen hiányok miatt.
2. A Szolgáltató
Név: ANDILDI Ügyviteli Szolgáltató Betéti Társaság
Székhely és levelezési cím: 1114 Budapest, Szabolcska Mihály utca 16. B. ép. 2. em. 2.
Cégjegyzékszám: 01-06-419087
Adószám: 28633273-1-43
Nyilvántartási szám: 01-06-419087
Képviselő: Szakács Imréné
Főtevékenység: 6920 – Számviteli tevékenység
Számlavezető pénzintézet: K&H BANK
Bankszámlaszám: 10200878-31573272
3. A Felhasználó
Felhasználónak számít, aki a honlapon elérhető szolgáltatást igénybe veszi.
4. A domainszolgáltató
Név: AERA Concept Kft.
Székhely és levelezési cím: 1056 Budapest, Váci utca 65. tető 8.
Adószám: 13917573-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-879769
5. A webhosting szolgáltató
Név: AERA Concept Kft.
Székhely és levelezési cím: 1056 Budapest, Váci utca 65. tető 8.
Adószám: 13917573-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-879769
6. Szerzői jogok
6.1 Felhasználó kötelezettséget vállal arra, hogy a tananyagként kapott információkat az együttműködés tárgyával össze nem függő módon nem használja fel. A tananyagok a Lélekszörf és az adott kurzus szerzőinek szerzői jogait képezik, azok felhasználásához minden esetben a szerzők előzetes írásbeli hozzájárulása szükséges. Nem megengedett a másokkal megosztás bármilyen formában – barátok, ismerősök számára emailben tovább küldés, tárhelyen megosztás, vagy bármilyen fájlmegosztó szolgáltatás formájában – torrent, ncore stb. megosztás. A tréning résztvevője tudomásul veszi, hogy ilyen jogsértés esetén a Szolgáltató 5.000.000 Ft, azaz ötmillió forint kártérítési igénnyel jogi útra tereli az ügyet.
6.2. A kurzus és a hozzá tartozó Honlap minden eleme és teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll, a tartalmak elektronikus vagy nyomtatott formában való utánközlése csak a Szolgáltató engedélyével lehetséges. A Honlapon megosztott anyagok és információk a kurzus résztvevőinek szólnak, onnan információ, tananyag, segédanyag, vagy a kurzus működésével összefüggésbe hozható információ nem publikálható máshol pl. képernyőképekkel sem.
6.3 Felhasználó mint Megrendelő tudomásul veszi, és nem ellenzi a honlapon történő böngészéssel megszerzett információkat csak magáncélra használja. Megrendelő, mint honlaplátogató elismeri, és nem vitatja (amennyiben bennünket erről külön e-mailben nem értesít a látogatását követő 3 napon belül), hogy a honlap tartalma a honlap üzemeltetőjének szerzői és szellemi tulajdonát képezi.
6.4 A honlap üzemeltetője mint Jogtulajdonos nem járul hozzá a tartalmak üzleti célú, egészben vagy részben történő felhasználásához, hasznosításához, átvételéhez, többszörözéséhez, terjesztéséhez, nyilvános előadásához, átdolgozásához vagy egyéb felhasználásához, ennek megvalósítása díjköteles. Amennyiben a honlap vagy a hírlevelek, vagy a tréningek vagy más tananyagok és összeállítások tartalmát a honlap üzemeltetőjének engedélye nélkül azonos vagy hasonló formában észleljük harmadik személyek honlapján, nyomtatott formában, nyilvános előadásokon vagy bármilyen más írott, illetve szóban elhangzott módon, amely üzleti célhoz fűződik, másolt oldalanként 40.000 Ft összegű kötbért számlázunk naponta. A kötbér a jogellenes használat átalánydíja, a jogsértés bizonyításán kívül tényleges kárt bizonyítani a szerző nem köteles. A jogellenes felhasználást közjegyzői ténytanúsítással, webmesteri igazolással és ügyvédi képernyőmentéssel is bizonyítjuk vita esetén. A közjegyzői ténytanúsítás közokirat.
6.5 A jelen 7. pontban írottakkal kapcsolatban a szerzők hozzájárulásának hiányában és vita esetén a jelen feltételek alapján úgy kell tekinteni, hogy a szerzők a hozzájárulásukat nem adták meg a vitatott felhasználáshoz.
7. A vásárlás folyamata
A felhasználó az „online tréningek” valamint az „események” menüpontokra kattintva kezdeményezheti a vásárlást, az ott listázott termékek közül választva. Az online tréningek esetén online kurzusokhoz való hozzáférés képezi a vásárlás tárgyát, míg az események menüpontban offline tréningek részvételi díja kerülhet kifizetésre.
A vásárlás regisztrációhoz kötött. Fizetős kurzus vagy esemény esetén a kurzus leírásáról a „kurzus indítása” gomb megnyomásával a kurzus termékoldalára jut a felhasználó, ahol a kurzus (vagy esemény esetén a virtuális belépőjegy) kosárba helyezhető. A kosárba helyezett termékek bankkártyás fizetéssel, a BARION Barion Payment Zrt. (1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. épület 5. emelet 5.) rendszerének segítségével fizethetők ki. A megrendelésről a megrendeléstől számított 48 órán belül automatikusan visszaigazolást küldünk. A visszaigazolás minden esetben tartalmazza a választott átvételi és fizetési módot, a rendelés értékét, a szállítási feltételeket, termékmegnevezést és darabszámot, valamint a vevő adatait. Amennyiben a visszaigazolás – mely tartalmazza a megrendelés feltételeit – nem érkezik meg, a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól. A rendelés leadása előtt a felhasználónak van lehetősége a regisztrációkor megadott adatok módosítására a módosult adatok felülírásával és rögzítésével.
A Felhasználó kiválaszthatja a megvásárolni kívánt terméket, majd online elindíthatja a megrendelést, a kosárba helyezheti a terméket a kívánt mennyiségben. A kosár aktuális teljes tartalma a Kosár menüpontban megnézhető. Ekkor még van lehetőség a mennyiség változtatására vagy a mégsem kívánt termék törlésére.
Az összes termék törlését/ürítését a Kosár ürítése megnyomásával érhetjük el. A Megrendelés gombra kattintva a vásárlási folyamat következő pontjához jutunk el, azaz a Felhasználó adatainak megadásához: email cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím.
A vásárlási folyamat következő lépése a fizetési és szállítási mód kiválasztása. Oldalunkon biztonságos bankkártyás fizetésre van lehetőség, melyet a BARION biztosít. A fizetési folyamat megkezdésekor a rendszer a Barion biztonságos oldalára irányít, ahol a bankkártya adatainak megadása és a tranzakció elindítása zajlik. A tranzakció végeztével a Barion rendszere visszairányítja a vásárlót weboldalunkra, ahol látható a rendelés összesítője.
A megrendelés véglegesítéséről a honlapon, illetve emailben kap tájékoztatást a Felhasználó.
A megrendelés után, de még számlázás előtt lehetőség van adatmódosításra, de ehhez a Felhasználónak haladéktalanul értesítenie kell a Szolgáltatót.
Az árak forintban értendők, az Áfát tartalmazzák.
Az Akciós termékek kategóriában az összes akciós termék megtalálható, feltüntetve az adott termék akciójának kezdetét (kezdeti dátum) és végét (lejárati dátum vagy a készlet erejéig).
8. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató 48 órán belül köteles tájékoztatni a visszaigazolásról a Felhasználót. Ha erre mégsem kerül sor 48 órán belül, akkor a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles megvásárolni. A visszaigazoló email tartalmazza a vásárlás során megadott és generált adatokat (pl. a megrendelés sorszámát, a megrendelt termékek megnevezését, árát, a fizetési módot).
9. A szerződés létrejötte
A szerződés megkötése magyar nyelven történik. A megrendelés aktiválása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, melyre a „Törvényben” foglaltak irányadók és a „Kormányrendelet” hatálya alá tartozik, figyelembe véve az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvét (2011. október 25.) a fogyasztók jogairól. A szerződés a megrendelés automatikus visszaigazolásával aktiválódik.
10. Pénzügyi teljesítés/fizetési módok
A szolgáltató a következő fizetési módokat biztosítja a vásárlók számára:
10.1 Előre utalás (események esetén)
Előre utalás esetén edíjbekérőt küldünk. Az átutaláskor kérjük, hogy ennek sorsorszámát minden esetben írják bele a közleménybe! A megrendelt termékek a pénz bankszámlánkra történő beérkezése után vehetők át vagy kerülnek feladásra.
10.2. Megrendeléskor online fizetés (bankkártyás fizetés a Barion Payment Zrt. rendszerén keresztül; események és kurzusok esetén)
Lehetőség van biztonságos és gyors, készpénzkímélő pénzügyi teljesítésre is megrendeléskor a Honlapon.
10.2.1. A vásárló elfogadja, hogy az üzemeltetett cég által üzemeltetett elfogadóhely felhasználói adatbázisában tárolt bármely, a vásárlás során megadott adat a vásárló által átadásra kerüljön a Barion Payment Zrt. (1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. épület 5. emelet 5.), mint adatkezelő részére. Az adattovábbítás célja: a fizetési tranzakció megvalósítása, felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.”
Kérem, tehát, hogy amint elkészültek a kért módosításokkal, jelezzék e-mailben!
Kérdés esetén örömmel állok rendelkezésre.
11. Elállási jog
11.1 A megrendeléstől való elállásra mindaddig lehetőség van, amíg az online kurzus anyagát tartalmazó linket el nem küldtük a Felhasználó regisztrációkor megadott email címére. Ezt követően a vásárlástól való elállást nem tudjuk elfogadni
„A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek: a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.” – 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § alapján.
11.2 Tréninget, illetve időpontot lemondani kizárólag írásban a hello@lelekszorf.hu címre küldött levélben lehetséges. Ezt a lemondó levelet 24 órán belül visszaigazoljuk szintén írásban. A két levél együttesen igazolja, hogy a tréning lemondásra került. Amennyiben lemondó levelére 24 órán belül nem kap választ, úgy kérjük ezt jelezze telefonon (+36 20 299 6809).
12. Jogérvényesítési lehetőségek
12.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Lélekszörf
Levelezési cím: 1093 Budapest, Közraktár u. 24.
Telefonszám: +36 20 299 6809
Email cím: hello@lelekszorf.hu
A Szolgáltató a szóbeli panaszt (pl. telefonon), amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet öt évig megőriz a panaszra tett érdemi válaszával együtt. A Szolgáltató, a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja és elindítja a kézbesítést. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
12.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval történő egyeztetések során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak még rendelkezésre a Felhasználó számára:
A Felhasználó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóságnál. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/ Online vitarendezési platformon keresztül.
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a Fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a Fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha a Fogyasztó panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon a Fogyasztó és a Szolgáltató/Kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (Pest Megyei Békéltető Testület, 1119 Budapest, Etele út 5961. II. em. 240.)
13. Adatvédelmi tájékoztató
13.1 A Szolgáltató adatvédelmi tájékoztatója a Honlapon elérhető. Felhasználó az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől a személyes adatai kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül írásban, közérthető formában tájékoztatja Önt a kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá – amennyiben az adatok továbbítására is sor került – arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.
13.2 A vásárlás és regisztráció során megadott adatokat promóciós célra nem használjuk fel, kivéve, ha a felhasználó ehhez külön hozzájárulását adta. A vásárlás és regisztráció során megadott adatokat csak és kizárólag a vásárlással kapcsolatos (személyes adatok nélküli) statisztikai mérésre, valamint ügyfélszolgálati céllal használjuk fel (pl. probléma adódik a rendeléssel).
13.3 A vásárlás során megadott adatokat nem adjuk ki 3. fél számára, kivéve a Barion Payment Zrt-t. A vásárló elfogadja, hogy a Lélekszörf elfogadóhely felhasználói adatbázisában tárolt bármely, a vásárlás során megadott adat a vásárló által átadásra kerüljön a Barion Payment Zrt. (1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. épület 5. emelet 5.), mint adatkezelő részére. Az adattovábbítás célja: a fizetési tranzakció megvalósítása, felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.”
13.4 Az adatkezelés adatvédelmi nyilvántartásba vétele a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál az Info tv. 68. § (6) bekezdése alapján megtörtént az alábbi nyilvántartási számon:
NAIH-113866/2017 – hírlevél kiküldése céljából kezelt adatbázis
14. ÁSZF illetve árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek, szolgáltatások árait és egyéb feltüntetett árakat bármikor módosíthatja. A módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes. Visszamenőleges hatályra nincs lehetőség.